10 Kasım 2017 Cuma

Karşı Lig Sözü Hayvanlara Bırakıyor! (2) Köpek


Tek bir vahşi soydan resmi olarak 300 farklı çeşidimiz var. Evrimin en net kanıtı biz olabiliriz.
Selam, ben köpek.
Her canlı gibi benim de özgür olmaya hakkım var. Ama evcilleştirildiğim andan itibaren özgür değilim. Doğal yaşamda olsam eğer başımın çaresine bakabilirdim sanırım.
Sokaklar evcilleştirilmiş/köleleştirilmiş bir canlı için çok acımasız.
Evet, sizin ırkınız dışındaki tüm canlılar maalesef sizin köleniz. Köleleştirdiniz. Tasmam var. İpi elinizde. Elinizde olan bir başka şey de kendiniz dışındaki canlıları da sevebilmeniz. Tek istediğim sevgi ; başımı, karnımı, kulaklarımın arkasını okşamanız…
Hrrrr….
Yok yok. Sizi ısırmam merak etmeyin.
En iyi dostunuz olabilirim. Benim için böyle söylediğiniz de oluyor ama çok sevdiğiniz gibi nefret söylemlerinizde, türcü küfürleriniz içerisinde de kullanabiliyorsunuz beni.
Bu gerçekten çok garip.
Sadece artık bizi rahat bırakın; itip kakmayın, dövmeyin, zehirlemeyin, tecavüz etmeyin, yemeyin, bir yerlere kapatıp unutup gitmeyin, estetik kaygılarınız için uzuvlarımızı kesip durmayın ve “arzuladığınız” biçimde olmamız için iç melezleme yönteminden vazgeçin.
Sayımız yeterince fazla değil mi?
Bakamadığınızda bizleri terk ediyorsunuz, dediğim gibi sokaklarda yaşamak, her canlı için olduğu gibi, bizim için de çok zor. Serseri olup çıkıyoruz, bu kez kendi güvenliğiniz için bizleri topluyor barınaklara koyuyorsunuz. Ama orada da bakımsızlıktan, gıdasızlıktan ölüyoruz.
Canlıyız. Yaşamaya hakkımız var!
Bir tavsiyede bulunmam gerekirse, naçizane;
Yeni türler yaratmak yerine şu anda var olanlarımız için sağlık ve yaşam koşullarını artırmaya odaklanın.
Hav.

#HayvanlarınHaklarıVardır #TürcülüğeHayır#HayvanSömürüsüneSon
#DünyaVeganGünü


Karşı Lig

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne Demek KarşıFest’te Gelmiyorum!

Karşı Lig’in   bir sezonu daha   geride kaldı, Eril Kültür ve Şiddet’e pek çok gol attık, yeterli olmadığının farkındayız, daha çok top sü...