10 Kasım 2017 Cuma

Karşı Lig Sözü Hayvanlara Bırakıyor! (3) İnek

Merhaba ben inek,
Size özgürce yaşadığım bir hayatın resmini çizmek isterdim. Ben yemyeşil çimlerde gezip dolaşmak, güneşin altında otlamak isterim. Biliyorum televizyonlarınızda izlediğiniz reklamlarda mutlu olduğumu sanıyorsunuz. Zihninizde ben “gülen” ineğim.
Ancak ben bir kadınım. Beni sizden ayıran ne mi öyleyse? Ben insanlar tarafından köleleştirilmiş bir kadınım. Çiftleştiğim zaman yavrularım olur ve bir anne olarak yavrularımı beslemek için süt salgılarım. İnsanlar ise sütümü içmek için, endüstri haline getirmek için ömrüm boyunca bana suni tohumlama denen işkenceyi uyguluyorlar. Maymun deneylerinde de kullanılan tecavüz askısını üzerime geçirip hareket etmem engellendikten sonra boğadan aldıkları spermi metal bir alet ile vajinama sokuyorlar. Buna da suni tohumlama adını veriyorlar.

Ben doğal yollarla 25 yıl yaşayacağım ömrümü, daha çok süt vermem için oynanan genlerimle ancak 5 yıl yaşayabiliyor, bu süreyi de yavrularımdan koparılarak depresyon ve fiziksel acı içinde geçiriyorum. Ben gülemiyorum…

Dişi doğan bebeklerim benimle aynı acıları çekerken erkek bebeklerim ise kısacık ömürlerini annelerinden ayrı, sevgiden ve merhametten yoksun, küçüçük kafeslere konulup kendi pislikleri içinde hareketsizce geçiriyorlar. Birkaç ay sonra da soslarla süslenmiş tabaklarda parça parça insanların önüne sunuluyorlar.
Peki sorarım size, birbirimize bu kadar benzerken, böyle yaşamak bizim kaderimiz mi?

#HayvanlarınHaklarıVardır #TürcülüğeHayır#HayvanSömürüsüneSon
#DünyaVeganGünü


Karşı Lig

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne Demek KarşıFest’te Gelmiyorum!

Karşı Lig’in   bir sezonu daha   geride kaldı, Eril Kültür ve Şiddet’e pek çok gol attık, yeterli olmadığının farkındayız, daha çok top sü...