10 Kasım 2017 Cuma

Karşı Lig Sözü Hayvanlara Bırakıyor! (4) Tavuk

Merhaba ben tavuk,
Gözlerden uzak, kocaman bir çiftlikte yaşıyorum. Yaşadığım çiftlikte, hayattan zevk almak oldukça zor. Hızlı bir şekilde büyüyebilmem için bana antibiyotik veriyorlar ve yapay bir aydınlatmaya maruz bırakıyorlar. Güneşi hiç görmedim. Temiz havada dilediğimce koşmak nasıldır bilmiyorum. Kümesimiz çok küçük. Burada adım atacak yer bulamadığımdan kemiklerim bile gelişemiyor. Kendimi kötü hissediyorum. Her yer pis ve havasız.
Burada olmak bana iyi gelmiyor.
Bugün hayatımın 44. günü.
Özgür arkadaşlarım 10 sene yaşayabiliyorlar ama ben yarın köri sosuna bulanabilmek için öldürüleceğim..

#HayvanlarınHaklarıVardır #TürcülüğeHayır#HayvanSömürüsüneSon
#DünyaVeganGünü


Karşı Lig

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne Demek KarşıFest’te Gelmiyorum!

Karşı Lig’in   bir sezonu daha   geride kaldı, Eril Kültür ve Şiddet’e pek çok gol attık, yeterli olmadığının farkındayız, daha çok top sü...