10 Kasım 2017 Cuma

Karşı Lig Sözü Hayvanlara Bırakıyor! (5) At

Merhaba ben at,
Çok güçlü ve hızlı olduğumu herkes bilir.
Ama sanırım herkesin bilmediği bir şey var; ben sizi veya eşyalarınızı sırtımda taşımak istemiyorum.
Ben sadece eğleneceksiniz diye hipodromlarda kendi türlerimle yarışmak istemiyorum.
Gem dediğiniz şeyi ağzıma takarak beni köleleştirmenizi istemiyorum.
Ne kadar asil olduğumu söyler durursunuz. Ne koşullarda yaşadığımı ve açlıktan, susuzluktan, hiç hak etmediğim yorgunluktan nasıl öldüğümü bilmenizi istedim.
Belki bu güne kadar ben ve arkadaşlarımla hiç empati kurmadınız, bizi düşünmediniz ama bugün yeni bir başlangıç yapabilir miyiz dersiniz?
Merhaba ben at.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne Demek KarşıFest’te Gelmiyorum!

Karşı Lig’in   bir sezonu daha   geride kaldı, Eril Kültür ve Şiddet’e pek çok gol attık, yeterli olmadığının farkındayız, daha çok top sü...